FAQ

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

    

  1. Vybrala jsem si platbu bankovním převodem, kde najdu číslo bankovního účtu?

    Na našich stránkách číslo účtu nenajdete, a to z důvodu, abyste nezaplatili zboží, které může být v daně chvíli vyprodáno či odloženo do jiné objednávky. Po zpracování Vaší objednávky Vám údaje potřebné k platbě zašleme (obvykle do dvou pracovních dnů).

 

    2. Zasíláte i na Slovensko? Kolik stojí doprava?

    Ano, zasíláme. Zásilka do Bratislavy bude doručena do dvou pracovních dnů od odeslání. Ostatní místa do tří pracovních dní. Platit můžete na dobírku i bankovním převodem. Vice na ZDE.

  

   3. Co když se mi nebude zboží líbit, či barva nebude zcela odpovídat mé představě?

     Zákazník při koupi zboží na internetu může od koupě odstoupit do 30 dnů od převzetí zboží.  V takové případě na mailem toto sdělte na info@batohyshop.cz , nezapomeňte uvést číslo objednávky a zda vracíte celou objednávku, či jen část. Zboží zabalte, přiložte objednávku a zažlete nám jej zpět (nikoliv na dobírku) Je nutné, aby zboží bylo kompletní, včetně dokumentace a ve stavu, jakém jste je obdrželi (nenošené, nepoškozené) . Zboží doporučujeme pojistit.

    Náš obchod www.batohyshop.cz za Vás zaplatí poštovné, pokud Vašemu dítěti boty nepadnou velikostně. To znameá, že pokud si přejete vyměnit velikost zaslaných bot, ,budou Vám nejen nové zaslány bez účtování poštovného, ale dokonce Vam proplatíme i poštovné, které jste museli zaplatit při zaslání nevyhovujících botek. K zásilce je potřeba přiložit lístek s číslem účtu, kam můžeme zaslat peníze.

 

 

img

Jak nám můžete zaplatit

img
platba
Hotově
a dobírkou
platba
Hotově
na prodejně
platba
Bankovním převodem

Chcete pravidelně dostávat novinky do Vaší e-mailové schránky? Vyplňte váš mail.